Databáza ktorá sa momentálne používa na uchovanie detailov všetkých udalostí zaznamenaných technickou podporou. Poskytuje prostriedok na zápis udalostí, uchovanie udalostí pre zásah inžinierov, mazanie vybavených problémov a všeobecné prezeracie zariadenie zaznamenaných udalostí.
TabuľaKeď je zistená nová informácia operátorom a je dôležitá potom detaily sú zapísané na bielu tabuľu v kancelárii technickej podpory. Toto je praktická cesta obídenia problémov keď je potrebné pravidelne kontrolovať obrazovku monitora. Keď je však operátor zaneprázdnený, nemá čas ju kontrolovať, a preto nemusia byť dôležité informácie relevantné k prichádzajúcemu volaniu prístupné.
Základné podrobnosti | ::= |
zákazníkovo meno + miesto bydliska+ tel. číslo + dátum/čas + správa o probléme; |
Správa o udalosti | ::= | číslo udalosti + charakter prípadu + popis problému + základné podrobnosti* + priorita + usmerňujúce informácie + podporné údaje + vyjasnenie; |
Prvok siete | ::= | Hardwérová časť | Softwérová časť; |
Údaje o úlohe | ::= | hardvér | softvér | typ problému; |
Popis úlohy | ::= | hardvér + softvér + typ problému; |
Otázka | ::= | text otázky + možná odpoveď*; |
Smerovanie úlohy | ::= | Front-line-desk + FLD-špecialista; |
Riešenie | ::= | (OPAKOVANÁ ÚLOHA + číslo udalosti)| (ÚLOHA + rozhodnutie + akcia)| (ÚLOHA-VYRIEŠENÁ + vyjasnenie); |
Informácia o stave | ::= | (prvok siete + stav prvku)*; |
klúč: | význam |
---|---|
A ::=B | 'A je definované v termoch B' |
A + B | 'A a B' |
A | B | 'A alebo B' |
A* | 'jedna alebo viac kópií A' |