Databáza ktorá sa momentálne používa na uchovanie detailov všetkých udalostí zaznamenaných technickou podporou. Poskytuje prostriedok na zápis udalostí, uchovanie udalostí pre zásah inžinierov, mazanie vybavených problémov a všeobecné prezeracie zariadenie zaznamenaných udalostí.
TabuľaKeď je zistená nová informácia operátorom a je dôležitá potom detaily sú zapísané na bielu tabuľu v kancelárii technickej podpory. Toto je praktická cesta obídenia problémov keď je potrebné pravidelne kontrolovať obrazovku monitora. Keď je však operátor zaneprázdnený, nemá čas ju kontrolovať, a preto nemusia byť dôležité informácie relevantné k prichádzajúcemu volaniu prístupné.
| Základné podrobnosti | ::= |
zákazníkovo meno + miesto bydliska+ tel. číslo + dátum/čas + správa o probléme; |
| Správa o udalosti | ::= | číslo udalosti + charakter prípadu + popis problému + základné podrobnosti* + priorita + usmerňujúce informácie + podporné údaje + vyjasnenie; |
| Prvok siete | ::= | Hardwérová časť | Softwérová časť; |
| Údaje o úlohe | ::= | hardvér | softvér | typ problému; |
| Popis úlohy | ::= | hardvér + softvér + typ problému; |
| Otázka | ::= | text otázky + možná odpoveď*; |
| Smerovanie úlohy | ::= | Front-line-desk + FLD-špecialista; |
| Riešenie | ::= | (OPAKOVANÁ ÚLOHA + číslo udalosti)| (ÚLOHA + rozhodnutie + akcia)| (ÚLOHA-VYRIEŠENÁ + vyjasnenie); |
| Informácia o stave | ::= | (prvok siete + stav prvku)*; |
| klúč: | význam |
|---|---|
| A ::=B | 'A je definované v termoch B' |
| A + B | 'A a B' |
| A | B | 'A alebo B' |
| A* | 'jedna alebo viac kópií A' |