Určenie podsystémov
Pri vývoji ES pre technickú podporu bola použitá ako základ
pre celkový návrh "provizórna štruktúra systému" z náčrtu systému
(system overview). Avšak nasledujúce úvahy doviedli vývojárov k zmenám
pôvodnej štruktúry:
- Rozhodlo sa, že riadenie bude celkové a nie miestne.
- Rozhrania databázy a správy siete sa pokladali za dostatočne nezávislé na
to, aby sa mohli rozdeliť na dva rôzne podsystémy.
- Rozhodnutie použiť špecializovaný nástroj pre tvorbu užívateľského
rozhrania malo za následok, že v podsystéme užívateľského rozhrania
mohli byť výlučne zobrazovacie a ovládacie funkcie.
Niektoré spracúvajúce funkcie sa museli preložť do iných podsystémov.
Rozhodlo sa, že proces "získaj podrobnosti o probléme" (úloha 2.1
v procesnom modeli) a časť procesu "Poskytni riešenie"
(úloha 3)
s vnútorným skladovým blokom sa spoja do správcu úloh;
a budú podporovať "Záznam/Prehľadávanie udalosti"
(úloha 4)
v rozhraní databázy.
Obrázok nižšie znázorňuje architektúru Expertného systému pre technickú
podporu. Podsystém celkového riadenia je implicitne pripojený ku každému
podsystému. Kliknutím na niektorý podsystém sa vyvolá okno s funkciami
tohto podystému.