Určenie podsystémov

Pri vývoji ES pre technickú podporu bola použitá ako základ pre celkový návrh "provizórna štruktúra systému" z náčrtu systému (system overview). Avšak nasledujúce úvahy doviedli vývojárov k zmenám pôvodnej štruktúry:

  1. Rozhodlo sa, že riadenie bude celkové a nie miestne.
  2. Rozhrania databázy a správy siete sa pokladali za dostatočne nezávislé na to, aby sa mohli rozdeliť na dva rôzne podsystémy.
  3. Rozhodnutie použiť špecializovaný nástroj pre tvorbu užívateľského rozhrania malo za následok, že v podsystéme užívateľského rozhrania mohli byť výlučne zobrazovacie a ovládacie funkcie. Niektoré spracúvajúce funkcie sa museli preložť do iných podsystémov. Rozhodlo sa, že proces "získaj podrobnosti o probléme" (úloha 2.1 v procesnom modeli) a časť procesu "Poskytni riešenie" (úloha 3) s vnútorným skladovým blokom sa spoja do správcu úloh; a budú podporovať "Záznam/Prehľadávanie udalosti" (úloha 4) v rozhraní databázy.

Obrázok nižšie znázorňuje architektúru Expertného systému pre technickú podporu. Podsystém celkového riadenia je implicitne pripojený ku každému podsystému. Kliknutím na niektorý podsystém sa vyvolá okno s funkciami tohto podystému.

Architektúra expertného systému pre
			technickú podporu
Funkcie rozhrania databázy Funkcie užívateľského rozhrania Funkcie správcu úloh Funckie znalostného systému Funkcie celkového riadenia Funkcie rozhrania so sieťou
určenie rozhraní podsystémov
CELKOVÝ NÁVRH
KADS